2010. június 15., kedd

Zöldfűszeres újkrumpli


Ugyan ez sem egy "nagy repcept", de muszáj megmutatnom, mert a fűszerek mindegyike a saját kis termesztésem :) Kint a teraszon szorgalmasan nevelgetem a: petrezselymet, bazsalikomot, rozmaringot, snidlinget, kakukkfüvet (ezek kerültek bele,de) van még menta és citromfű is!!! :)
Nagyon szépen növögetnek, sajnos előre látom, hogy télen egyik sem fog bent megmaradni :( Nagyon párás a levegő és nem szeret itt élni egy növényke sem :(

Az újkrumplit imádom sajnos... evvan :) A főétel a jól bevált csípős csirke volt, mellé készült ez köretnek.

Hozzávalók:
1 kg újkrumpli
Zöldfűszerek: - nekem: petrezselyem, kakukkfű, bazsalikom, rozmaring
kevéske olaj


A krumplikat én külön kérésre megpucolom, de elég csak dörzsizni is.
Nagyjából azonos méretűre vágom őket és hagyom, hogy megszáradjanak. Lehet tenni őket konyharuhára, vagy meg lehet törölgetni, én simán a szűrőben hagytam amíg paníroztam a husit, addig gyönyörűen megszáradtak :)
Kevéske olajat hevítek egy serpenyőben, majd bele öntöm a krumplit, lefedem és kis lángra veszem alatta.
Sűrűn megkeverem, ha megpuhult sózom és rászórom az összevágott zöldfűszereket.
Átkavarintom és kész is.

Házi koviubi került mellé....;)

16 megjegyzés:

Bianka írta...

Hús nélkül, koviubival maga a királyság

Livi írta...

Mi a baj a csirkével Bianka?:O

Unknown írta...

Nyamm..husi meg krumpli..utána meg egy kis fagyi :D

Unknown írta...

Nyamm..husi meg krumpli..utána meg egy kis fagyi :D

Raindrop írta...

Én hússal szeretném, így ahogy van. :)
Nekem mindig elszáradnak a fűszereim, nem bírnak engem... :(

Livi írta...

Andi tudja mi a jó kaja :D

Raindrop sajnos már elfogyott, de legk majd küldök :)
Az én fűszereim most életem sikerei :D Eddig nekem is mindig elszáradtak... nem tudom mi van most :D

Andi írta...

De jó hogy vannak fűszereid...nekem is mindig elszárad ha időnként veszek horroráron. Így marad a szárított.
Isteni kaját főztél....

Livi írta...

Köszi Andi :)
Képzeld én idén a 199 Ft-os tesco-s kis palántákat vettem meg. Mindig 1-2 beszaladt a kosárba :) Valahogy szeretnek a teraszon...:) Kis édi növénykéken volt 1 szál, azóta szép bokrosak lettek :)

Kata írta...

Livi, én így ettem volna, ahogy van, szívesen:) kezdek éhes lenni...

Dia írta...

De szerencsés vagy a fűszerek miatt!

Livi írta...

Kata köszi :) Tényleg finom volt ííígy ahogy látszik :D

Dia köszi, neked sem maradnak meg?

Gizi írta...

Nagyon guszta, nekem jöhet így ahogy van husikával!!!:)) Nem semmi a teraszon nevelgeted a fűszernővényeket sok sikert hozzájuk.

ekszerlada írta...

Jaj de finom lehet:)
Igazán repíthetnél egy kis fotót ezekről a csodákról,ha már ennyire mesélsz róluk,mivel imádom a virágokat,növényeket,érdekelne,hogyis néznek ezek ki:))Ilyen kíváncsi vagyok!Ee-van nnnnna:))

Ami írta...

Szeretjük szeretjük :)

Livi írta...

Gizi köszi! :) Igazából ültethetném a kertbe is, de félek a kutya áldozatává válna a kis csapat :D

Ildi köszi! Mindenképp lesz róluk bejegyzés... talán már pénteken :)

Ami ugye-hogy-ugyeee ;)

ekszerlada írta...

No,akkor ugye had lám!!:)