2010. április 18., vasárnap

Csipős csirkemell ropogós bundában


Nem is nagyon ragozom, nagyon egyszerű és mégis pikáns, különleges...
Aki szereti a gyorséttermi csípős csirkét ezt is imádni fogja :)


Hozzávalók - mennyiségek nélkül, mert felesleges:

csirkemell

panírozáshoz: liszt, tojás, zsemlemorzsa, zabpehely, chili


bors


A csirkemellett a szokásos módon előkészítem - vékonyra vágom/klopfolom/sózom/borsozom... majd egy kevéske chilivel is megszórom. Tényleg csak kevéssel!

A zsemlemorzsába keverem a zabpelyhet és még kevéske chilit, a panírozáskor ebbe forgatom a husikat. Dupla panírral készítem, hogy a bunda igazán finom és ropogós legyen!

Párom azt mondta, hogy ennyire finom rántott csirkét még nem evett ;)

Krumplipürével a legjobb szerintem, de mi most csak friss salátával ettük.

5 megjegyzés:

pitypang írta...

imádom a csípőset,ezt is biztosan szeretném:)

Bianka írta...

Nagyon guszta lett. Bár mi nem eszünk erős csípőset, de enyhébb változatban isteni lesz

Livi írta...

Andi mi is imádjuk ;) Szerintem tetszene!

Bianka nem tettem bele olyan sok chilit, de szerintem 2 módon is lehet mérsékelni a csípősséget, 1. nem kell rá bors, csak só, 2. vagy a bundába vagy a csirkére tegyél chilit, így nincs duplán csípősítve :D

Raindrop írta...

Ilyet még nem ettem, nagyon tetszik! :)

Livi írta...

Raindrop érdemes tenni vele egy próbát ;)