2010. március 2., kedd

Hagymakarikák kínai bundában



Sajtkukacnál akadtam rá a hétvégén a ropogós bundába bújtatott csirkefalatok receptjére. - http://www.sajtkukac.hu/?p=3420
Rögtön el is mentettem a receptet, és rögtön be is szereztem ma a kukorica lisztet.
Korábban is próbálkoztam a kínai bunda recepttel, de abban nem volt kukorica liszt… ergo ez a nyitja, gondoltam én… és igazam lett :)
Picit változtattam is a tészta arányain a kukorica liszt javára.
Csirkéhez most nem volt kedvem, és mivel amúgy is böjti időszakot élünk maradt a zöldség vacsira… naná, hogy a hagyma! Kínai büfékben is nagyon szeretek bundázott zöldséget enni! :)


Hozzávalók:
2 közepes fej hagyma


10 dkg liszt
5 púpozott evőkanál kukorica liszt + kevés a hempergetéshez
1 teáskanál sütőpor
2,5 dl buborékos szódavíz/ásványvíz

Olaj a sütéshez


Szokás szerint nem is ragozom… A hagymát megpucoljuk és kb fél centis karikákra vágjuk, vagy lehet belőle csíkokat is szeletelni, a kínai büfékben is így készítik. :)
A két féle lisztet a sütőport és a szódát összekeverjük, egy elég sűrű palacsinta tésztát kapunk.
A hagyma szeleteket megsózzuk és meghempergetjük egy kis kukorica lisztben, majd a palacsinta tésztába mártjuk, ügyesen hogy a hagyma minden oldalát bevonja! Bő olajban kisütjük.


Istenien ropog!!!

7 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon finom lehet :) És guszta

Livi írta...

Köszi! :)

Adri írta...

...kukoricaliszt...megjegyezni!!!! :) Imádom a kínai kaját!
Köszi Livi, hogy megosztottad velünk! Ezt tuti kipróbálom!!
Kukoricalisztet bioboltban tudok venni?

Livi írta...

Igen igen biobolt... készülj fel se szeri se száma a különböző liszteknek :D Tiszta Disneyland egy gasztrobloggernek :D
Én 290 Ft-ért vettem 1 kg-ot. Örülök, hogy tetszik a recept :) Ha megcsinálod számolj be róla kérlek! :)
Készülök az egzotikus csirkét is megcsinálni ezzel a bundával ;)

Adri írta...

Disneyland, ez jóóó! :) Sajna egy időben kényszerből sokat jártam bioboltba, de akkoriban a liszt szinte teljesen kimaradt az életemből. Na, mindegy, most pótolom majd!
Egzotikus csirke Férjem nagy kedvence, köszi ezt az ötletet is! :)
Beszámolok mindenképp!

Livi írta...

Örülök, ha tudok tippet adni :)Egzotikus csirke az egyik kedvenc kajám :) Ha elkészülök vele mindenképp felteszem!

Hedi írta...

A pakora is hasonló.