2010. március 2., kedd

Díjat kaptam! :) Nem is akármilyet...


Nagyon nagyon örülök ennek a díjnak, amit Biankától kaptam! Fontos számomra minden egyes olvasóm aki akár naponta bekukkant hozzám, hogy készítettem e valamit :)

Sok ilyen blog vált az én életem részévé is!

Kíváncsian lesem mindig a blog frissítéseket és gyönyörködöm az új alkotásokban :)


Akiket én szeretnék díjat adni:
















KÖSZÖNÖM, HOGY VAGYTOK!!!!

Később mindenkinek hagyok kommentet, de most rohannom kell :) FŐZNI :D


9 megjegyzés:

alchri írta...

Kedves Livi, nagyon köszönöm a díjat;)

Süti Bazár írta...

Nagyon szépen köszönöm! Igazán jól esik!! :))

Vera írta...

Livi, nagyon köszönöm!

Lorka írta...

Livi, nagyon köszönöm, borzasztóan jól esik, kicsikét meg is hatódtam! (Na jó, annyira nem kicsit.)

Livi írta...

Nagyon szívesen lányok!!!
Legyetek továbbra is olyan ügyesek, mint amilyenek most vagytok! :)

szepyke írta...

Nagyon köszönöm, megtisztelsz!
Igazán kedves vagy, köszönöm szépen!:)

Livi írta...

Szepyke nagyon szívesen :) Sok sikert a továbbiakban is!

Ági írta...

Na, ideértem én is. Köszönöm szépen a díjat. Ezt is meg a másikat is :)

Livi írta...

Ágianyu Neked is nagyon szívesen :) Sok sikert továbbra is!