2010. május 28., péntek

Tejszínes kukoricás tészta, Bianka "nyomán" :)


Bianka a napokban egy csodás tészta ételt tett közkinccsé :) Recept ITT.

Muszáj volt elkészítenem, mert imádom a kukoricát! Ráadásul a majorannás szósz nagyon szimpatikusnak tűnt. Az ő változatában van csirke husi, amit én most kihagytam, illetve az ő étele sokkal gazdagabb is :) Az enyém egy lebutított változat, amit viszont porszívózás és felmosás közben is szuperül összehoztam :)

Hozzávalók:
1 konzerv kukorica
2 dl tejszín vagy 1 dl tejszín és 1 dl tej --> nekem az utóbbi
1 ek liszt
só - bors - majoranna
500 gr tészta - nekem penne
sajt

Egy serpenyőben kevéske olajon megfuttatom a kukoricát, felöntöm tejszínnel és/vagy a tejjel, adok hozzá egy kanál lisztet. Fűszerezem és rotyogtatom néhány percig.
Közben kifőzöm a tésztát és ha kész lecsöpögtetem és egy jénaiba teszem, ráöntöm a tejszínes szószt. Reszelek a tetejére sajtot és sütőbe teszem, addig sütöm amíg a sajt szép piros lesz.
Szerintem finom lehet egy kis sonkával is ;) Nagyon nagyon hamar kész... !

8 megjegyzés:

Gizi írta...

Nagyon guszta! Szerintem hús nélkül is isteni finom lehetett.:)

Manka írta...

Így még nem próbáltam.Nálunk majoranna helyett szerecsendióval készül,és csíkokra vágott,pirított csirkemell az alap...arra jön a kukorica,a tejszín,pici só,bors,és a szerecsendió a végére... sült krumplival,vagy egyszerű főtt tésztával szeretjük...ja és mi nem sütjük meg...de kipróbálom a te változatodat is! :)

Bianka írta...

Remek ötlet, főleg ha időhiányban szenvedünk. Biztos finom lett

Livi írta...

Gizi, köszönöm szépen tényleg finom volt, el is fogyott :)

Böbe, húúúú ez is nagyon jól hangzik amit leírtál! Szívesen kipróbálnám!

Bianka én köszi a tippet ;) Igen idő hiány az ugye mostanában állandó jelenség :D

ekszerlada írta...

Jaj ne!Ez nagyon finom lehet!!De a kukorica az nem hízlal,meg hát a tejszín..Jaj nekem!

Livi írta...

Ildi ez nem Fogyi :) kategóriás étel ;))) Sajnos nem a legelőnyösebb, majd kidolgozom ligthban is :D

Névtelen írta...

kipróbáltam.....zseniális....

Livi írta...

Örülök! Mi is nagyon szeretjük :)