2010. március 4., csütörtök

Sokmagvas kukoricakeksz


Na hát mondtam én, hogy jóbarátok leszünk mi a kukorica liszttel :)

Sajnos, nem sajnos én úgy működöm, hogy ha valami megtetszik nem bírom megunni a kísérletezést vele... Ilyen volt múlt héten a zabkorpa és most ilyen a kukorica liszt :)

Most sós finomságra áhitozott a család, ezért gyorsan összeütöttem ezt.


Hozzávalók (22-25 db-hoz):
300 gr kukorica liszt
5 púpozott evőkanál sima liszt
400 gr margarin/vaj
2 tojás
5 evőkanál szezámmag
5 evőkanál lenmag
5 evőkanál napraforgómag
2 csipet só
1 korty tej

Tetejére: Kis víz + szezámmag

A kukorica lisztet és a sima lisztet elkevertem a sóval és a magvakkal. A margarint megolvasztottam a mikróban és a liszthez öntöttem, bele ütöttem a 2 tojást és jól összedolgoztam. Mivel nekem nem állt össze rögtön adtam hozzá egy kis korty tejet. Így már nem volt vele gond :)
Kis gömböket formáztam belőlük, majd ellapítottam őket.
Sütőpapírral borított tepsire tettem és mindet megkentem kis vízzel és szórtam rájuk még egy kis szezámmagot.

15-20 perc alatt 180 fokon készre sülnek.

2 megjegyzés:

Bianka írta...

Csak így tovább, nekem is kisérletezésből áll a világ.
Látom nálad és nálam is lesz még pár keksz :)

Livi írta...

Köszi :) Hajrá Neked is!