2010. január 6., szerda

Update császármorzsa


Könnyű, ízletes, nem hízlal... kell ennél több?



Hozzávalók:

Zabkorpa

Tej

Fruktóz --> update 2 vagy édesítőszer-->update1

1 tojás

ízesítéshez lehet használni kevés vanília aromát

olivaolaj a sütéshez



Szándékosan nem írtam ezúttal mennyiségeket, mert mindenki készítheti saját ízlése/igénye szerint. A lényeg, hogy a tészta egy viszonylag sűrűbb, de mégis folyós állagot kapjon a keverés során.

A zabkorpát összekeverjük a tejjel és az fruktózzal/édesítőszerrel. A tojást kettéválasztjuk és a zabkorpás keverékhez adjuk a sárgáját, a fehérjét habbá verjük.
A keverékhez adjuk a tojásfehérjét is, óvatosan összekeverjük, ízesíthetjük ízlés szerint vanília aromával.

Serpenyőben oliva olajat hevítünk, majd bele öntjük a folyékony tésztát, mindkét oldalát megsütjük (óvatosan!;)), majd fakanállal kis darabokra szaggatjuk.

A tetejére tehetünk fahéjat, keserű kakaó port, friss gyümölcsöket, én ezúttal málna joghurttal próbáltam ki, és nem csalódtam ;)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Véletlen találtalak meg.
Ipari mennyiségben fogyozóm update módra, már 20 kg lement. Nálam zabkorpából van a kerítés:))) de a császármorzsát még nem próbáltam.
Most itt ülök a gép előtt és a TE recepted alapján elkészített morzsát majszolom és mennyei!!!!!!!!!!!!
CSAK KÖSZÖNNI TUDOM NEKED!!!
üDV. rekaanya

Livi írta...

Szia!

Nagyon köszönöm! Hajrá a zabkorpával :D!!!