2010. március 28., vasárnap

Aszaltszilvás-csipős csirkemell


Hű de régen írtam új bejegyzést... sajnos egyszerűen nem volt időm sem főzni sem írni. De ezúttal egy pillanatra sem bánom, mivel dolgoztam és emiatt szenvedtem időhiányban :) Hirtelen jött egy kis meló, amit nagyon élveztem. Közben sütöttem egyszer egy tönköly kekszet, de még fotózásra sem volt időm :( De sebaj még úgyis megcsinálom párszor és akkor közzé tudom tenni :)

Na ennyit a múlt hét pörgéséről, következzen a tegnapi vacsi!
Nagyon szeretem az aszalt szilvás csirkét, rántva, párolva, sütve... mindegy mert isteni :)

Mennyiségeket nem is írok, szerintem most felesleges, nagyon egyszerű a recept.

Hozzávalók:
csirkemell
aszalt szilva
Erős Pista
bors
vaj/margarin

+ eszköz: fogpiszkáló a tűzdeléshez


Az aszalt szilva szemeket néhány órára vízbe áztatjuk (ínyencek természetesen borba), amíg jól meg nem szívják magukat.
A csirkét lehártyázzuk, vékony szeletekre vágjuk, lehet őket kicsit klopfolni is. A szeleteket sózzuk, borsozzuk és egyik felük megkenjük Erős Pistával. Aszalt szilvát teszünk a húsok egyik szélére és szorosan feltekerjük (2 szilva kb szeletenként). Kivajazott tepsibe állítjuk őket jó szorosan egymáshoz és vajat/margarint darabolunk a tetejükre. Nem kell sajnálni mert így lesz finom, nem szárad ki. Alufóliával lefedjük és előmelegített sütőben (180 fok), magas lángon puhára sütjük, majd ha már finom puha minden szelet akkor levesszük a fóliát és hagyjuk kicsit pirulni.

A vaj nagyon jót tesz neki ;)


(Sorry a kép minőségéért, de lemerült a gépem és egyetlen egyet tudtam csak fotózni és ez nem sikerült túl jól :D)

4 megjegyzés:

Bianka írta...

A lényeg látszik :) és az, hogy biztos nagyon finom ;)

Livi írta...

Köszi :D

Andi írta...

Hívlak egy kis játékra... :-)

Livi írta...

Andi köszi!!!! :)