2009. december 26., szombat

Sangria puncs


Az ünnepi forgatag kedvelt italát egyszerűen otthon is elkészíthetjük!
Én annak a híve vagyok, hogy bátran kísérletezzünk a hozzávalókkal, főleg akkor ha igazából nem lőhetünk mellé túl nagyot ;)
Sokakkal ellentétben én nem vetem meg a boltokban kapható fűszerkeverékeket, szerintem remek alapokat tudnak adni, hogy később már fejből állítsuk össze saját keverékeinket. Így vásároltam meg a bolti puncs fűszer alapot...
A sangriát pedig nagyon szeretjük, így most ezzel variáltam a vörösbor helyett.

Hozzávalók:
3,5 dl Sangria
3 dl víz
1 tea filter
2 teáskanál puncs fűszerkeverék
2-3 teáskanál méz

A sangriát és a vizet egy lábosba öntjük és elkezdjük melegíteni. Közben hozzá adjuk a fűszert és a mézet. Mikor forrni kezd, bele lógatjuk a tea filtert és tovább melegítjük pár percig.
Az ízesítésen szerintem bátran változtathatunk, én eltudok képzelni egy kis vaníliát is benne... talán majd legközelebb :)

Nincsenek megjegyzések: